Pozostawiając zwierzaka w salonie pod opieką groomera klient akceptuję wszystkie warunki regulaminu.
Przed wizytą
- Proszę nie karmić pupila bezpośrednio przed wizytą.
- Proszę zapewnić psu możliwość załatwienia się.
- Nie ma potrzeby kąpać pieska przed wizytą, wykonamy to w salonie.
Regulamin
- Rezerwację wizyt proszę dokonywać telefonicznie w godz. 9.00 – 20.00.
- Każde spóźnienie o którym salon nie został poinformowany powyżej 20 min., skutkuje odwołaniem wizyty.
- Wizytę można odwołać telefonicznie lub za pomocą sms.
- W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty +100% za wizytę (100% usługi, która nie została wykonana).
- Jeżeli zachowanie psa nie jest do opanowania, groomer może zrezygnować z dalszej współpracy i pobiera całą należną opłatę.
- Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy pies przyszedł na wizytę z pchłami i pobiera całą należną opłatę.
- Usługi wykonywane w salonie są bez podania jakichkolwiek środków farmakologicznych i przemocy wobec zwierząt. Nie przyjmujemy psów, którym przed wizytą zostały podane jakiekolwiek środki uspokajające.
- W salonie pracujemy wyłącznie na profesjonalnym czystym i sterylnym sprzęcie, używając kosmetyków renomowanych firm.
- Każda usługa jest usługą kompleksową obejmującą profesjonalną kąpiel, stylizację fryzury, strzyżenie/trymowanie, skracanie pazurków.
- W przypadku bardzo mocno zakołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie-liczy się przede wszystkim dobro i komfort psa.
- Rozczesywanie skołtunionej okrywy jest usługą dodatkowo płatną, cena ustalana jest indywidualnie na miejscu po obejrzeniu pieska. Nie rozczesujemy psów agresywnych.
- Jeśli piesek przeszedł lub cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. proszę o zgłoszenie tego przed wizytą.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił chorobę np. padaczkę, chorobę serca, alergię skórną.
- Dla bezpieczeństwa psa, ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi pieski strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i lepiej współpracuje z fryzjerem. Właściciele mają do dyspozycji poczekalnie, w której mogą poczekać na swojego pupila.
- Salon ma prawo do wykorzystania wizerunku psa w celach promocyjnych i reklamowych.
- Każdy zwierzak powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym szczepieniem.